Implementation of fostering giftedness in science teacher training
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083032" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083032 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ijonte.org/FileUpload/ks63207/File/03.trna.pdf" target="_blank" >http://www.ijonte.org/FileUpload/ks63207/File/03.trna.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Implementation of fostering giftedness in science teacher training
Popis výsledku v původním jazyce
The creation of suitable conditions for the development of students gifted in science is an important task for teachers. The study presents research results of science teacher training in educational methods suitable for fostering gifted students in science. Design-based research was used as the main research method.
Název v anglickém jazyce
Implementation of fostering giftedness in science teacher training
Popis výsledku anglicky
The creation of suitable conditions for the development of students gifted in science is an important task for teachers. The study presents research results of science teacher training in educational methods suitable for fostering gifted students in science. Design-based research was used as the main research method.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
ISSN
1309-6249
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
TR - Turecká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
18-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—