Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IBSE and Gifted Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075273" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00075273 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.icaseonline.net/sei/march2014/p3.pdf" target="_blank" >http://www.icaseonline.net/sei/march2014/p3.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    IBSE and Gifted Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    IBSE is suitable in the education of all students, including gifted ones. The objective of our research is to find which components of IBSE are suitable for gifted students. The main research method used in this study is design-based research. IBSE components for gifted students are a very important part of teachers' continuous professional development (CPD). Our research outcomes have been created within the European project PROFILES, which supports science teachers in their use of IBSE.

  • Název v anglickém jazyce

    IBSE and Gifted Students

  • Popis výsledku anglicky

    IBSE is suitable in the education of all students, including gifted ones. The objective of our research is to find which components of IBSE are suitable for gifted students. The main research method used in this study is design-based research. IBSE components for gifted students are a very important part of teachers' continuous professional development (CPD). Our research outcomes have been created within the European project PROFILES, which supports science teachers in their use of IBSE.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Science Education International

  • ISSN

    2077-2327

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    19-28

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus