Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00068809" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00068809 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/13:A14017ZK
Výsledek na webu
<a href="http://www.wjeis.org/FileUpload/ds217232/File/02_a_eva_trnova__josef_trna__jana_skrabankova.pdf" target="_blank" >http://www.wjeis.org/FileUpload/ds217232/File/02_a_eva_trnova__josef_trna__jana_skrabankova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students
Popis výsledku v původním jazyce
The study presents our research findings of students? educational preferences and examples of concrete suitable teaching/learning methods based on experimentation for gifted students. These teaching/learning methods especially motivational have to be implemented in continuous professional development of science teachers. Used research method is design-based research.
Název v anglickém jazyce
Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students
Popis výsledku anglicky
The study presents our research findings of students? educational preferences and examples of concrete suitable teaching/learning methods based on experimentation for gifted students. These teaching/learning methods especially motivational have to be implemented in continuous professional development of science teachers. Used research method is design-based research.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Educational and Instructional Studies in The World
ISSN
2146-7463
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
TR - Turecká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
13-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—