Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning Styles in Foreign Language Teaching/Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10070676" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10070676 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773259" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773259</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2011.5773259" target="_blank" >10.1109/EDUCON.2011.5773259</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning Styles in Foreign Language Teaching/Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the teaching and learning process based on the detected student´s learning style. The teaching process is built on the needs analysis questionnaire which defines students´ individual learning style and summarizes their experience inprevious foreign language learning. These results are consequently reflected in the teaching methods and approaches to each student. The paper presents results of students´ opinions reflected in proposals of methods and activities which support the efficiency of the teaching process and students´motivation towards learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Styles in Foreign Language Teaching/Learning

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the teaching and learning process based on the detected student´s learning style. The teaching process is built on the needs analysis questionnaire which defines students´ individual learning style and summarizes their experience inprevious foreign language learning. These results are consequently reflected in the teaching methods and approaches to each student. The paper presents results of students´ opinions reflected in proposals of methods and activities which support the efficiency of the teaching process and students´motivation towards learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDUCON 2011 : IEEE second annual global engineering education conference

  • ISBN

    978-1-61284-643-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    937-940

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Amman, Jordan

  • Datum konání akce

    4. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku