Učební styly ve vyučovacím procesu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33148445" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33148445 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učební styly ve vyučovacím procesu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek si klade za cíl seznámit čtenáře s učebními styly ve vyučovacím procesu. Stať dále uvádí učební styly, které se dělí podle preference smyslových podnětů. Článek pojednává o učebním stylu žáků a klasifikaci učebních stylů. Problematika učebníchstylů je stále aktuální a učitel by se měl zaměřit
Název v anglickém jazyce
Learning Styles in the Teaching Process
Popis výsledku anglicky
The paper aims to familiarize the reader with the learning styles in the teaching process. The article further states learning styles, which are divided according to the preference of sensory stimuli. The article discusses the learning styles of pupils and classification of learning styles. The issue of learning styles is still current and the teacher should focus on the learning styles of their students, so that their teaching to prepare this fact.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-87952-00-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1798-1801
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
9. 12. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—