Learning and Teaching Styles in e-Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001590" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001590 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Learning and Teaching Styles in e-Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Despite the widespread use of e-learning in higher education, little attention is paid to conformity of teaching and learning styles. The objective of the article is to focus on learning and teaching styles relevant to foreign language teaching. It focuses on autonomy, teaching and learning styles, their interface and particularity concerning foreign language teaching. The article also presents a short pilot study into learning and teaching styles conformity preceding a wide research into the field of study. The pilot study is to provide the first insight into the way learning styles conformity can be approached and integrated into the e-learning context.
Název v anglickém jazyce
Learning and Teaching Styles in e-Learning
Popis výsledku anglicky
Despite the widespread use of e-learning in higher education, little attention is paid to conformity of teaching and learning styles. The objective of the article is to focus on learning and teaching styles relevant to foreign language teaching. It focuses on autonomy, teaching and learning styles, their interface and particularity concerning foreign language teaching. The article also presents a short pilot study into learning and teaching styles conformity preceding a wide research into the field of study. The pilot study is to provide the first insight into the way learning styles conformity can be approached and integrated into the e-learning context.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informační a komunikační technologie ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince)
ISBN
978-80-87238-07-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
53-61
Název nakladatele
Universita Karlova
Místo vydání
Poděbrady
Místo konání akce
Poděbrady
Datum konání akce
21. 6. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—