Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning and Teaching Styles in e-Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001590" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001590 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning and Teaching Styles in e-Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Despite the widespread use of e-learning in higher education, little attention is paid to conformity of teaching and learning styles. The objective of the article is to focus on learning and teaching styles relevant to foreign language teaching. It focuses on autonomy, teaching and learning styles, their interface and particularity concerning foreign language teaching. The article also presents a short pilot study into learning and teaching styles conformity preceding a wide research into the field of study. The pilot study is to provide the first insight into the way learning styles conformity can be approached and integrated into the e-learning context.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning and Teaching Styles in e-Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Despite the widespread use of e-learning in higher education, little attention is paid to conformity of teaching and learning styles. The objective of the article is to focus on learning and teaching styles relevant to foreign language teaching. It focuses on autonomy, teaching and learning styles, their interface and particularity concerning foreign language teaching. The article also presents a short pilot study into learning and teaching styles conformity preceding a wide research into the field of study. The pilot study is to provide the first insight into the way learning styles conformity can be approached and integrated into the e-learning context.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Informační a komunikační technologie ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince)

  • ISBN

    978-80-87238-07-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    53-61

  • Název nakladatele

    Universita Karlova

  • Místo vydání

    Poděbrady

  • Místo konání akce

    Poděbrady

  • Datum konání akce

    21. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku