Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of Rules for Individual Selection of Teaching Style

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012GS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012GS - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design of Rules for Individual Selection of Teaching Style

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes relationship between learning and teaching style in electronic teaching. This relationship is formalized using rules. Conditions of these rules consist of learning styles and conclusions are teaching styles. Learning styles are described using sensual type, level of motivation and different learning tactics. We formalize teaching styles using change of order, sensual type and clearness or detail of lecture part. We also designed rule priority to handle potential conflicts in rules.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of Rules for Individual Selection of Teaching Style

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes relationship between learning and teaching style in electronic teaching. This relationship is formalized using rules. Conditions of these rules consist of learning styles and conclusions are teaching styles. Learning styles are described using sensual type, level of motivation and different learning tactics. We formalize teaching styles using change of order, sensual type and clearness or detail of lecture part. We also designed rule priority to handle potential conflicts in rules.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0019" target="_blank" >EE2.3.09.0019: Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICTE 2011

  • ISBN

    978-80-7368-979-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    375-383

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    13. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku