Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Structure of Educational Supports for Adaptive E-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012GI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012GI - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Structure of Educational Supports for Adaptive E-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is focused on the description of the structure of educational supports that are used on adaptive e-learning. First is described the relationship of learning styles and teaching styles that serve as base for structure of e-learning educationalsupport. This structure is designed in order to facilitate teaching adapted to various learning styles. Each part of educational support is divided to four variants and multiple layers. Variants are based on sensual type of the student and layers are related to the purpose of each part of study material.

  • Název v anglickém jazyce

    Structure of Educational Supports for Adaptive E-learning

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the description of the structure of educational supports that are used on adaptive e-learning. First is described the relationship of learning styles and teaching styles that serve as base for structure of e-learning educationalsupport. This structure is designed in order to facilitate teaching adapted to various learning styles. Each part of educational support is divided to four variants and multiple layers. Variants are based on sensual type of the student and layers are related to the purpose of each part of study material.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0019" target="_blank" >EE2.3.09.0019: Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of The 5th IMSCI 2011, Volume 1

  • ISBN

    978-1-936338-33-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    175-178

  • Název nakladatele

    West Colonial Dr Suite

  • Místo vydání

    Florida, USA

  • Místo konání akce

    Orlando, Florida, USA

  • Datum konání akce

    19. 7. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku