Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Classification of Learning Styles for Adaptive Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F11%3A86080799" target="_blank" >RIV/61989100:27240/11:86080799 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17450/11:A12011MS

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Classification of Learning Styles for Adaptive Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We live in a society in which information and communications technologies (ICT) are becoming a driving force for its development. E-learning is obviously a part of this. The basic thought for creation of an adaptive e-learning environment is respecting and supporting differing learning styles of students, by which it is then possible to prepare a learning environment that is more effective, with enhanced user-friendliness and quality. is paper describes a dra adaptive education model and the results ofthe first part of the solution - definition of learning styles, pilot testing on students and an outline of further research in the area of teaching styles of teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    Classification of Learning Styles for Adaptive Education

  • Popis výsledku anglicky

    We live in a society in which information and communications technologies (ICT) are becoming a driving force for its development. E-learning is obviously a part of this. The basic thought for creation of an adaptive e-learning environment is respecting and supporting differing learning styles of students, by which it is then possible to prepare a learning environment that is more effective, with enhanced user-friendliness and quality. is paper describes a dra adaptive education model and the results ofthe first part of the solution - definition of learning styles, pilot testing on students and an outline of further research in the area of teaching styles of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0019" target="_blank" >EE2.3.09.0019: Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    199-212

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus