Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie adaptivního e-learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014Q1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13014Q1 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie adaptivního e-learningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborná kniha s názvem-Teorie adaptivního e-learningu aw orientuje na teoretický výklad nového modelu výuky v elektronickém prostředí. Na základě navrženého teoretického modelu, byl adaptivní systém řízení vyvinut a je připraven připraven k ,použití, v němž jsou teoretické pravidla a algoritmy ověřovány. Tato kniha se zaměřuje na podrobně popsány teoretické důvody adaptivní výuky. Popisuje podrobně analýzy a testování studenta, s parametry (učení styly), oblast metodiky adaptivního podporuje tvorbu a oblast adaptivního řízení procesů sám. Standardní e-learningové formy vzdělávání jsou nahrazovány vyššími a přizpůsobených potřebám jednotlivých studentů dle jejich preferovaných stylů učení. Personalizovaná vzdělávací prostředí by se měla stát základním kamenem optimalizované způsob učení, který je účinnější a možná dokonce zajišťuje znalosti studentů se uchovávají po delší dobu.

  • Název v anglickém jazyce

    Theory of adaptive e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The specialized book entitled-Theory of adaptive e-learning, focuses on a theoretical interpretation of a new model of instruction in an electronic environment. On the basis of the suggested theoretical model, an adaptive management system has been developed and prepared, in which the theoretical rules and algorithms are practically verified. This book concentrates on in-detail described theoretical grounds of adaptive teaching. It describes thoroughly the analysis and testing of student?s characteristics (learning styles), the area of methodology of adaptive supports creation and the area of adaptive process management itself. The standard e-learning education forms are being replaced by higher ones, tailored to needs of particular students accordingto their preferred learning styles. The personalized learning environment should become a corner stone of an optimized way of learning, which is more efficient and perhaps even secures the student knowledge to be retained for a longer per

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7464-014-8

  • Počet stran knihy

    118

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy