Teorie adaptivního e-learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014Q1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13014Q1 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teorie adaptivního e-learningu
Popis výsledku v původním jazyce
Odborná kniha s názvem-Teorie adaptivního e-learningu aw orientuje na teoretický výklad nového modelu výuky v elektronickém prostředí. Na základě navrženého teoretického modelu, byl adaptivní systém řízení vyvinut a je připraven připraven k ,použití, v němž jsou teoretické pravidla a algoritmy ověřovány. Tato kniha se zaměřuje na podrobně popsány teoretické důvody adaptivní výuky. Popisuje podrobně analýzy a testování studenta, s parametry (učení styly), oblast metodiky adaptivního podporuje tvorbu a oblast adaptivního řízení procesů sám. Standardní e-learningové formy vzdělávání jsou nahrazovány vyššími a přizpůsobených potřebám jednotlivých studentů dle jejich preferovaných stylů učení. Personalizovaná vzdělávací prostředí by se měla stát základním kamenem optimalizované způsob učení, který je účinnější a možná dokonce zajišťuje znalosti studentů se uchovávají po delší dobu.
Název v anglickém jazyce
Theory of adaptive e-learning
Popis výsledku anglicky
The specialized book entitled-Theory of adaptive e-learning, focuses on a theoretical interpretation of a new model of instruction in an electronic environment. On the basis of the suggested theoretical model, an adaptive management system has been developed and prepared, in which the theoretical rules and algorithms are practically verified. This book concentrates on in-detail described theoretical grounds of adaptive teaching. It describes thoroughly the analysis and testing of student?s characteristics (learning styles), the area of methodology of adaptive supports creation and the area of adaptive process management itself. The standard e-learning education forms are being replaced by higher ones, tailored to needs of particular students accordingto their preferred learning styles. The personalized learning environment should become a corner stone of an optimized way of learning, which is more efficient and perhaps even secures the student knowledge to be retained for a longer per
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-014-8
Počet stran knihy
118
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—