Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Theoretic Principles of Adaptive Teaching Process

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019IM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019IM - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Theoretic Principles of Adaptive Teaching Process

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article describes a new form of e-learning - adaptive e-learning. The theory of this form is based on a series of pedagogical-psychological rules which are aimed at technical possibilities of today?s IT. The very basics of adaptive e-learning is comprised of the student?s learning style and a group of algorithms which will assign the suitable study material to a student according to his/her learning style. This whole process is automatized and secured by a virtual teacher - control manager. Its functions will be described in detail in this article.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretic Principles of Adaptive Teaching Process

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes a new form of e-learning - adaptive e-learning. The theory of this form is based on a series of pedagogical-psychological rules which are aimed at technical possibilities of today?s IT. The very basics of adaptive e-learning is comprised of the student?s learning style and a group of algorithms which will assign the suitable study material to a student according to his/her learning style. This whole process is automatized and secured by a virtual teacher - control manager. Its functions will be described in detail in this article.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    209-219

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus