Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Structure of study supports for adaptable instruction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012ZB" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012ZB - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27240/11:86084622

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Structure of study supports for adaptable instruction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning instruction adapted according to the student study characteristics stands on three basic pillars: a definition and recognition of the student?s learning style, adaptable study supports and a correct assignment of an instructional style to a specific student and his learning style. This paper is a continuance of the paper about student learning style analysis and adds the ?second pillar?, the study support analysis and the design of their structure in a way, which would enable a compilation ofstudy supports optimized and tailored to all of the student types with their different learning styles.

  • Název v anglickém jazyce

    Structure of study supports for adaptable instruction

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning instruction adapted according to the student study characteristics stands on three basic pillars: a definition and recognition of the student?s learning style, adaptable study supports and a correct assignment of an instructional style to a specific student and his learning style. This paper is a continuance of the paper about student learning style analysis and adds the ?second pillar?, the study support analysis and the design of their structure in a way, which would enable a compilation ofstudy supports optimized and tailored to all of the student types with their different learning styles.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0019" target="_blank" >EE2.3.09.0019: Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    235-247

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus