Structure of study supports for adaptable instruction
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012ZB" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012ZB - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27240/11:86084622
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Structure of study supports for adaptable instruction
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning instruction adapted according to the student study characteristics stands on three basic pillars: a definition and recognition of the student?s learning style, adaptable study supports and a correct assignment of an instructional style to a specific student and his learning style. This paper is a continuance of the paper about student learning style analysis and adds the ?second pillar?, the study support analysis and the design of their structure in a way, which would enable a compilation ofstudy supports optimized and tailored to all of the student types with their different learning styles.
Název v anglickém jazyce
Structure of study supports for adaptable instruction
Popis výsledku anglicky
E-learning instruction adapted according to the student study characteristics stands on three basic pillars: a definition and recognition of the student?s learning style, adaptable study supports and a correct assignment of an instructional style to a specific student and his learning style. This paper is a continuance of the paper about student learning style analysis and adds the ?second pillar?, the study support analysis and the design of their structure in a way, which would enable a compilation ofstudy supports optimized and tailored to all of the student types with their different learning styles.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.09.0019" target="_blank" >EE2.3.09.0019: Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
25
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
235-247
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—