Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh struktury výukových opor v adaptivní výuce cizího jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DFG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DFG - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh struktury výukových opor v adaptivní výuce cizího jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Existuje mnoho úvah a výzkumů o prospěšnosti přizpůsobit výukový proces studentovi na základě jeho preferovaného učebního stylu. Pokud budeme uvažovat o vytvoření adaptivního výukového materiálu, je nutno zde zohlednit poznatky z oblasti pedagogiky, didaktiky a neméně důležitou je i oblast informačních technologií. Tento článek pojednává o pedagogických a didaktických principech pro tvorbu optimální struktury adaptivních studijních materiálů pro výuku obecných předmětů a pro výuku cizího jazyka, v našempřípadě pro výuku anglického jazyka. Je zde také popsán rozdíl ve vytváření adaptivních výukových materiálů pro obecné předměty a pro výuku cizího jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    DESIGN OF STUDY SUPPORT IN ADAPTIVE LANGUAGE INSTRUCTION

  • Popis výsledku anglicky

    A lot of deliberations have been written and a lot of research carried out about the fact where adapting learning process according to student´s learning style can be beneficial. Principles from the field of pedagogy, didactics and information technologies must be taken into account when designing adaptive study support. This paper discusses pedagogical and didactic principles to design an optimal structure of an adaptive study support for general subjects as well as for a language instruction. In our case for an English language instruction. A different approach in designing adaptive study support for general subjects and for English language instruction has also been described in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    2286-2294

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS, Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku