Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of study materials structure for adaptive instruction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012G7" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012G7 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design of study materials structure for adaptive instruction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There have been many deliberations written and a lot of research carried out about the fact, that it is beneficial to adapt the learning process to students of different learning styles. The issue of creating adaptable study materials falls under the field of pedagogy, didactics, and no less, when e-learning, under the field of information technologies. Our paper describes pedagogical and didactic conclusions for designing an optimal structure of an adaptive learning material. Created according to sucha structure the study material can be variously used for compiling an individual instructional style for every student in compliance with his learning characteristics.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of study materials structure for adaptive instruction

  • Popis výsledku anglicky

    There have been many deliberations written and a lot of research carried out about the fact, that it is beneficial to adapt the learning process to students of different learning styles. The issue of creating adaptable study materials falls under the field of pedagogy, didactics, and no less, when e-learning, under the field of information technologies. Our paper describes pedagogical and didactic conclusions for designing an optimal structure of an adaptive learning material. Created according to sucha structure the study material can be variously used for compiling an individual instructional style for every student in compliance with his learning characteristics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.09.0019" target="_blank" >EE2.3.09.0019: Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICTE 2011

  • ISBN

    978-80-7368-979-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    193-201

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    13. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku