Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Teaching Styles of Teachers in the Contex of E-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100ZLA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100ZLA - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Teaching Styles of Teachers in the Contex of E-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teaching with computers has been employed for a long time. Teaching by e-learning is nothing new either. Personalized education - lessons tailored to the student, adaptable according to his/her qualities - is becoming popular. This contribution aims to introduce the part of the adaptive learning environment that deals with creation of adaptive learning materials in the context of a variety of teaching styles of teachers. The content of this contribution is an analysis of learning styles in classical teaching stretched and adjusted to the conditions of the electronic environment.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Teaching Styles of Teachers in the Contex of E-learning

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching with computers has been employed for a long time. Teaching by e-learning is nothing new either. Personalized education - lessons tailored to the student, adaptable according to his/her qualities - is becoming popular. This contribution aims to introduce the part of the adaptive learning environment that deals with creation of adaptive learning materials in the context of a variety of teaching styles of teachers. The content of this contribution is an analysis of learning styles in classical teaching stretched and adjusted to the conditions of the electronic environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7368-775-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku