Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptation of E-learning Using Virtual Teacher

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701L1R" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701L1R - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adaptation of E-learning Using Virtual Teacher

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with automatic adaptation of elearning courses. The adaptation tailors the course content in given situation to the student?s learning styles. This paper describes the Virtual Teacher that uses a set of rules to automatically adapt the teaching style. These rules compose of two parts: conditions on various students? properties or learning situation; conclusions that specify different adaptation parameters. The rules can be used for general adaptation of each subject or they can be specific to some subject. The rule based system of Virtual Teacher is dedicated to be used in pedagogical experiments in adaptive e-learning and is therefore designed for users without education in computer science.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptation of E-learning Using Virtual Teacher

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with automatic adaptation of elearning courses. The adaptation tailors the course content in given situation to the student?s learning styles. This paper describes the Virtual Teacher that uses a set of rules to automatically adapt the teaching style. These rules compose of two parts: conditions on various students? properties or learning situation; conclusions that specify different adaptation parameters. The rules can be used for general adaptation of each subject or they can be specific to some subject. The rule based system of Virtual Teacher is dedicated to be used in pedagogical experiments in adaptive e-learning and is therefore designed for users without education in computer science.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proc. of the Fourth International Conference on Advances in Computing, Electronics and Communication - ACEC 2016.

  • ISBN

    978-1-63248-113-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    56-59

  • Název nakladatele

    Institute of Research Engineers and Doctors

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Řím

  • Datum konání akce

    15. 12. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku