Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TVORBA STUDIJNÍ OPORY PRO ADAPTIVNÍ VÝUKU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BPA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BPA - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    TVORBA STUDIJNÍ OPORY PRO ADAPTIVNÍ VÝUKU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o vyučovacích metodách a vyučovacích stylech učitelů, které lze uplatnit při tvorbě adaptivního studijního materiálu. Studijní materiály jsou zakomponovány do elektronické adaptivní výuky. Adaptivní výuku řídí programový systém pro řízení výuky - virtuální učitel. Podstata virtuálního učitele je následující. Na základě zjištěného individuálního učebního stylu studenta mu virtuální učitel předloží nejvhodnější studijní oporu. Virtuální učitel obsahuje rozsáhlou databázi různých stylůučení, vlastností studentů a pravidla pro tvorbu adaptivních studijních materiálů. Cílem příspěvku je využití vyučovacích metod a vyučovacích stylů učitelů, které virtuální učitel aplikuje při učení jednotlivého studenta. Učení se touto adaptivní formouvýuky stává pro studenta efektivnější a přínosnější. Nabyté vědomostí a znalosti se adaptivně otestují.

  • Název v anglickém jazyce

    CREATION OF STUDY MATERIAL FOR ADPTIVE E-LEARNING

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals with teaching methods and teaching styles of teachers, which can be used in creation of adaptive learning material. Study materials are embedded into elctronic adaptive learning. Adaptive learning program is controled by a learning managementsystem - a virtual teacher. The essence of the virtual teacher is as follows. Based on assessed individual learning mode of student virtual teacher suggests the most suitable study material. Virtual teacher consists of vast database of various learningmodes, student charachteristics and rules for creation of adaptive study materials. Aim of this paper is use of teaching methods and teaching styles which are then used by virtual teacher for teaching each individual. Learning in this adaptive form of education is getting more efficient and rewarding. Knowledge and skills gained during this process is tested adaptively too.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    57-70

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus