Learning styles in foreign language instruction: two-year comparative study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001317" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001317 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Learning styles in foreign language instruction: two-year comparative study
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the process of instruction reflecting individual learning styles. The analysis is built on results of the Learning Combination Inventory which is the questionnaire detecting students´ individual learning styles and summarizing theirexperience in foreign language learning. The paper presents results of students´ experience, opinions and expectations reflected in proposals of methods and activities which in their opinion could support the efficiency of the teaching/learning process.
Název v anglickém jazyce
Learning styles in foreign language instruction: two-year comparative study
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the process of instruction reflecting individual learning styles. The analysis is built on results of the Learning Combination Inventory which is the questionnaire detecting students´ individual learning styles and summarizing theirexperience in foreign language learning. The paper presents results of students´ experience, opinions and expectations reflected in proposals of methods and activities which in their opinion could support the efficiency of the teaching/learning process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IGIP 2013
ISBN
978-1-4799-0152-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
183-186
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Kazaň
Datum konání akce
25. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—