Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning styles in foreign language instruction: two-year comparative study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001317" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001317 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning styles in foreign language instruction: two-year comparative study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the process of instruction reflecting individual learning styles. The analysis is built on results of the Learning Combination Inventory which is the questionnaire detecting students´ individual learning styles and summarizing theirexperience in foreign language learning. The paper presents results of students´ experience, opinions and expectations reflected in proposals of methods and activities which in their opinion could support the efficiency of the teaching/learning process.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning styles in foreign language instruction: two-year comparative study

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the process of instruction reflecting individual learning styles. The analysis is built on results of the Learning Combination Inventory which is the questionnaire detecting students´ individual learning styles and summarizing theirexperience in foreign language learning. The paper presents results of students´ experience, opinions and expectations reflected in proposals of methods and activities which in their opinion could support the efficiency of the teaching/learning process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IGIP 2013

  • ISBN

    978-1-4799-0152-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    183-186

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Kazaň

  • Datum konání akce

    25. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku