Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060497" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060497 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Inquire based science education (IBSE) is considered the basic upgrade of science education. IBSE and experiments applications have to be implemented into pre-service and especially in-service science teachers' training. We present the first research outcomes of the implementation of IBSE into science teachers? training. Research is carried out in the framework of the European project ?Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science? (PROFILES, 7FP). Used research method is design-based research.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training

  • Popis výsledku anglicky

    Inquire based science education (IBSE) is considered the basic upgrade of science education. IBSE and experiments applications have to be implemented into pre-service and especially in-service science teachers' training. We present the first research outcomes of the implementation of IBSE into science teachers? training. Research is carried out in the framework of the European project ?Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science? (PROFILES, 7FP). Used research method is design-based research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICONTE- 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications

  • ISBN

    9786053642732

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    609-619

  • Název nakladatele

    Pegem Academy Publishing, Ankara, Turkey

  • Místo vydání

    Ankara, Turkey

  • Místo konání akce

    Antalya

  • Datum konání akce

    27. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku