What does learning mean for the Czech pupils ? Pupils knowledge accounts at the beginning of nineties
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100858" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100858 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
francouzština
Název v původním jazyce
Qu'est-ce que l'apprendre signifie pour les éleves tcheques ? Bilans de savoir au début des années 1990
Popis výsledku v původním jazyce
Le texte analyse les bilans de savoir des éleves tcheques (collégiens) du point de vue des contenus d'apprenstissages et les compare avec ceux des éleves francais et anglais.
Název v anglickém jazyce
What does learning mean for the Czech pupils ? Pupils knowledge accounts at the beginning of nineties
Popis výsledku anglicky
The paper analyses the form and the content of what Czech pupils account they have 'learned' which is compared with similar products of French and English pupils of the same age.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Les jeunes et le savoir. Perspectives internationales
ISBN
2-7178-4192-X
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
47-68
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Anthropos
Místo vydání
Paříž
Kód UT WoS kapitoly
—