Komunikace českých žáků a žáků cizinců s lyrickými textem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037975" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037975 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace českých žáků a žáků cizinců s lyrickými textem
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace dílčích výsledků výzkumu recepce lyrického textu českými žáky a žáky cizinci na 2. stupni ZŠ. Problematika porozumění textu a obraznosti textu u obou sledovaných skupin.
Název v anglickém jazyce
Communication of the Czech Pupils and Pupils Foreigners
Popis výsledku anglicky
Anotace anglicky: The author presents results of research of the interpretation abilities of secondery school pupils and pupils foreigners. She focuses on their understanding of various levels of poems.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Education of Socially Disadvanteged Pupils
ISBN
978-80-210-5033-4
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
381
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—