Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pupil's paper - the pupil's project and the teacher's role in its preparation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F18%3A10382346" target="_blank" >RIV/00216208:11310/18:10382346 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pupil's paper - the pupil's project and the teacher's role in its preparation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution dealswith an issue of pupils papers in biology lessons. The pupil s paper plays an important role in education. Considering its specific framework and selection of the topics at least partly related to the common teaching themes, the pupil s paper has thepower to awake and keep up an interest of pupils in activeparticipation in teaching process. The role of the teacher is also significant. The teacher has to provide information about how to prepare content and form of the pupil spaper. This is connected with possibilities andevaluationmethods of prepared pupil s paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil's paper - the pupil's project and the teacher's role in its preparation

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution dealswith an issue of pupils papers in biology lessons. The pupil s paper plays an important role in education. Considering its specific framework and selection of the topics at least partly related to the common teaching themes, the pupil s paper has thepower to awake and keep up an interest of pupils in activeparticipation in teaching process. The role of the teacher is also significant. The teacher has to provide information about how to prepare content and form of the pupil spaper. This is connected with possibilities andevaluationmethods of prepared pupil s paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Project-based education in science education: Empirical texts XV.

  • ISBN

    978-80-7290-980-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    129-136

  • Název nakladatele

    Charles University, Faculty of Education

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    2. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000455249900014