Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Malé a velké magické čtverce bez počítače a s počítačem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000479" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Malé a velké magické čtverce bez počítače a s počítačem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Magické čtverce (MC) a magické krychle (MK) jako podněty k tvořivé práci učitelů a žáků. Konstrukce MC a MK, doplňování neúplných MC a MK, skládání rozložených MC a MK.

  • Název v anglickém jazyce

    Small and big magic squares without computer and with computer

  • Popis výsledku anglicky

    Magic squares (MS) and magic cubes (MC) as stimulation for creative work of teachers and students. Constructions of MS and MC, completing non-complete MS and MC, putting together decomposed MS and MC

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Jak učit matematice žáky ve věku 10 - 15 let

  • ISBN

    80-7015-840-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    52-61

  • Název nakladatele

    JČMF

  • Místo vydání

    Litomyšl

  • Místo konání akce

    Litomyšl

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku