Současný stav a nový model dalšího vzdělávání učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F03%3A00008998" target="_blank" >RIV/00216208:11410/03:00008998 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současný stav a nový model dalšího vzdělávání učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Studie vychází z resortního výzkumu Podpora práce učitelů , vymezuje terminologicky problematiku dalšího vzdělávání učitelů, klade otázku role státu v této oblasti.
Název v anglickém jazyce
The present situation and the new model of education of in-service teacher training
Popis výsledku anglicky
This study is based on the research Supporting Teachers` Work . Terminology in service teacher training, the role of the state in this area.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LS20006" target="_blank" >LS20006: Podpora práce učitelů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
53-58
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—