Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Collaboration of teacher assistants and teachers : synergy of services in the field of inclusive education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10402613" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10402613 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Zusammenarbeit zwischen pädagogischen Assistenten und Lehrern : Synergie der Dienstleistungen im Bereich inklusiver Bildung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die Autoren haben wichtige Faktoren identifiziert, die das Entwickeln der professionellen Identität von pädagogischen Assistenten beeinflusst: (a) allgemeine Einstellung der Lehrer gegenüber dem Beruf des pädagogischen Assistenten; (b) klare Abgrenzung von Kompetenzen zwischen Lehrern und Assistenten; (c) die Fähigkeit des Lehrers, die Arbeit des pädagogischen Assistenten zu schätzen und diese als zusätzliche Quelle von Informationen über die Schüler zu nutzen.

  • Název v anglickém jazyce

    Collaboration of teacher assistants and teachers : synergy of services in the field of inclusive education

  • Popis výsledku anglicky

    The authors identified important factors that influence the development of the professional identity of teacher assistants: a) general attitudes of teachers to the profession of teacher assistant; (b) a clear definition of competences between teachers and teacher assistants; (c) the ability of a teacher to appreciate the work of a teacher assistant and to use it as another source of information about students.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA17-07101S" target="_blank" >GA17-07101S: Prekoncepce, konstrukce a rekonstrukce profesní identity asistenta pedagoga</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vernetzung,Kooperation, Sozialer Raum : Inklusion als Querschnittaufgabe

  • ISBN

    978-3-7815-2349-4

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    122-127

  • Počet stran knihy

    365

  • Název nakladatele

    Verlag Julius Klinkhardt

  • Místo vydání

    Bad Heilbrunn

  • Kód UT WoS kapitoly