Profesionalismus vysokoškolských učitelů v reflexi nového paradigmatu vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010518" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010518 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesionalismus vysokoškolských učitelů v reflexi nového paradigmatu vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Akademická profese v kontextu vzdělávacích změn. VŠ učitel jako reflektivní profesionál v diferencovaných rolích a kompetencích. Koncept profesionálního rozvoje.
Název v anglickém jazyce
University teachers' professionalization in the reflection of new paradigma of education
Popis výsledku anglicky
Academic profession in the context of educational change. University teacher as reflective professional in diversity of roles and competencies. Concept of professional development.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Academia
ISSN
1335-5864
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
12-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—