6.7 Učebnice jako realizační scénář kurikula
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010741" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010741 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
6.7 Učebnice jako realizační scénář kurikula
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o učebnici v kontextu školského systému (tvorba učebnic, vztah učebnic a vzdělávacích programů, schvalování a evaluace učebnic) a v kontextu školy (ve vztahu k učiteli a žákům).
Název v anglickém jazyce
6.7 Textbook as a curriculum project for realizing classroom instruction
Popis výsledku anglicky
Chapter deals with textbook at macro-system-level (textbook production, curriculum adjustment, evaluation and adoption mechanisms) and at micro-school-level (use of textbooks by students and teachers).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Úloha školy v rozvoji vzdělanosti, 1. díl
ISBN
80-7315-083-2
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
261-271
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—