Pädagogische Psychologie: Ein Lehrbuch
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F03%3A00003677" target="_blank" >RIV/00216208:11150/03:00003677 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pädagogische Psychologie: Ein Lehrbuch
Popis výsledku v původním jazyce
Text recenzuje učebnici německých autorů. Seznamuje s obsahem 16 kapitol. Konstatuje, že nová učebnice nedosahuje úrovně učebnice WEINERT et al. z roku 1974.
Název v anglickém jazyce
The textbook: Educational Psychology
Popis výsledku anglicky
In this text, German authors' textbook is reviewed. Informations about the content of 16 chapters are given. It is established, that the new textbook doesn't come to the level of the textbook by WEINERT et al. from 1974
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
3330-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
53
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
334-339
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—