Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning to Learn From the Textbook: the Case of Novice Textbook Learners

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872335" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872335 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://repozytorium.amu.edu.pl/jspui/handle/10593/12338" target="_blank" >https://repozytorium.amu.edu.pl/jspui/handle/10593/12338</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14746/se.2014.30.16" target="_blank" >10.14746/se.2014.30.16</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning to Learn From the Textbook: the Case of Novice Textbook Learners

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to describe aspects of the textbook that a novice textbook learner has to recognize and use in order to make learning efficient. These aspects are (a) text genre, (b) special language, (c) navigation through the textbook, and(d) textbook tasks. The paper culminates in describing and analyzing thinking operations the textbook learner has to utilize in order to carry out the textbook tasks. The description of textbook elements and processes is anchored in the context of socialization of the child into the printed culture.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning to Learn From the Textbook: the Case of Novice Textbook Learners

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to describe aspects of the textbook that a novice textbook learner has to recognize and use in order to make learning efficient. These aspects are (a) text genre, (b) special language, (c) navigation through the textbook, and(d) textbook tasks. The paper culminates in describing and analyzing thinking operations the textbook learner has to utilize in order to carry out the textbook tasks. The description of textbook elements and processes is anchored in the context of socialization of the child into the printed culture.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Edukacyjne

  • ISSN

    1233-6688

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    30

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    287-301

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus