Porozumění jak studenti rozumí matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010759" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010759 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Understanding Students' Understanding Mathematics
Popis výsledku v původním jazyce
Transmissive way of teaching is the main reason for mechanical mathematical knowledge of students. Illustrations of constructivist approach of teaching is described.
Název v anglickém jazyce
Understanding Students' Understanding Mathematics
Popis výsledku anglicky
Transmissive way of teaching is the main reason for mechanical mathematical knowledge of students. Illustrations of constructivist approach of teaching is described.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Thinking Classroom
ISSN
1392-947X
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
13-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—