Kurz Matematika s didaktikou v oboru Učitelství na speciálních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010831" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010831 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurz Matematika s didaktikou v oboru Učitelství na speciálních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Současná koncepce matematiky v přípravě budoucích učitelů speciálních škol a případová studie ilustrující, jak student v průběhu vysokoškolského studia zlepšil své matematické sebevědomí.
Název v anglickém jazyce
The course Mathematics Education in specialisation Teaching for special needs
Popis výsledku anglicky
Contemporary conception of mathematics in preparation of future special needs teachers and the case study showing how one student during university study improved his mathematical self-confidence.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky
ISBN
80-7290-189-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
237-245
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—