Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konkrétní námět pro přípravu budoucích učitelů matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579067" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.006." target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.006.</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.006." target="_blank" >10.5507/tvv.2016.006.</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konkrétní námět pro přípravu budoucích učitelů matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se soustředí na rozbor jednoho matematického problému z mezinárodní studie Teacher Education and Development Study in Mathematics (TEDS-M). Tento problém byl vybrán díky svému didakticko-matematickému potenciálu, neboť ukazuje další možné přístupy k přípravě budoucích učitelů a v rámci didaktického semináře může být podnětem k mnoha diskusím.

  • Název v anglickém jazyce

    The specific topic for preparing prospective mathematics teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focus on analysis of one mathematical problem from the international study Teacher Education and Development Study in Mathematics (TEDS-M). This problem was chosen because of its didactics-mathematical potencial. It could be another way of appproaching in prospective mathematics teacher preparation in lessons of didactics of mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy ve vzdělávání

  • ISBN

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    43-49

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    16. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku