Rozvíjení oborově didaktické kompetence prostřednictvím tvoření úloh
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F08%3A00317412" target="_blank" >RIV/67985840:_____/08:00317412 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Developing teachers´subject didactic competence: case of problem posing
Popis výsledku v původním jazyce
There is discussed problem posing as one of the ways of empowering subject didactical competence, e how to deepen the knowledge of subject (mathematics)and its didactical elaboration. The starting point are examples of problems posed by teacher-studentsand elementary teachers
Název v anglickém jazyce
Developing teachers´subject didactic competence: case of problem posing
Popis výsledku anglicky
There is discussed problem posing as one of the ways of empowering subject didactical competence, e how to deepen the knowledge of subject (mathematics)and its didactical elaboration. The starting point are examples of problems posed by teacher-studentsand elementary teachers
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Supporting Indipendent Thinking Through Mathematical Education
ISBN
978-83-7338-420-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Místo vydání
Rzeszów
Místo konání akce
Iwonicz-Zdroj
Datum konání akce
17. 8. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—