Problem Posing, a Way to Teachers' Change
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F10%3A00343540" target="_blank" >RIV/67985840:_____/10:00343540 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60076658:12410/10:00011730
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Problem Posing, a Way to Teachers' Change
Popis výsledku v původním jazyce
Problem posing is an important component of a teacher's everyday activity. This contribution wants to show how problem posing may be used as a way to an increase in teachers' professionalism, to improvement of their subject didactic competence and also as a diagnostic and motivational tool.
Název v anglickém jazyce
Problem Posing, a Way to Teachers' Change
Popis výsledku anglicky
Problem posing is an important component of a teacher's everyday activity. This contribution wants to show how problem posing may be used as a way to an increase in teachers' professionalism, to improvement of their subject didactic competence and also as a diagnostic and motivational tool.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of ATEE Winter Conference 2010
ISBN
978-80-7290-430-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
26. 2. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—