Tvoření úloh jako jedna z cest rozvíjení profesionality učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F08%3A00307995" target="_blank" >RIV/67985840:_____/08:00307995 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvoření úloh jako jedna z cest rozvíjení profesionality učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Potřeba nabývat matematické vzdělání roste. To klade vysoké nároky na profesní kompetence učitelů. V tomto příspěvku je naznačeno tvoření úloh jako jedna z cest, jak zkvalitňovat oborově didaktické kompetence učitelů primární školy, to znamená, prohlubovat znalosti matematického obsahu a jeho didaktického zpracování a uplatňování těchto znalostí ve školní praxi. Východiskem jsou úlohy vytvořené konkrétními respondenty (studenty učitelství, příp. učiteli).
Název v anglickém jazyce
Problem posing as one of the ways developing teachers´professional competence
Popis výsledku anglicky
The need to acquire mathematical literacy grows. This puts great demands on teachers´professional competence. In this contribution, problem posing is outlined as one of the ways of empowering subject-didactical competence of primary school teachers, i.e.how to deepen the knowledge of subject and its didactical elaboration as well as application of this knowledge in school practice. This paper starts with examples of problems posed by concrete respondents (teacher-students and primary school teachers).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy
ISBN
978-80-244-1963-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
264-268
Název nakladatele
UPOL
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
23. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—