Klinický semestr ? specifická forma pedagogické praxe.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00110263" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00110263 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Kliniczny semestr ? specyficzną formą praktyki pedagogicznej
Popis výsledku v původním jazyce
Klliniczny semestr ? specyficzną formą praktyki pedagogicznej. V článku autor popisuje novou formu pedagogické praxe ? tzv. klinický semestr ? v přípravě učitelů na Pedagogické fakultě UK.
Název v anglickém jazyce
Clinical term ? a specific form of the pedagogical practice
Popis výsledku anglicky
In his paper, the author describes a new form of the pedagogical practice ? the so-called clinical term ? in the case of the teachers at the Pedagogical Faculty of Charles University in Prague.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagog ? jednej czy wielu dróg? Część 2. Pedagog w praktyce i na rozdroźu
ISBN
83-7051-351-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydawnictwo Akademii Podlaskiej
Místo vydání
Siedlce
Místo konání akce
Siedlce
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—