Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogická diagnostika v práci učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F18%3AN0000029" target="_blank" >RIV/27132781:_____/18:N0000029 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogická diagnostika v práci učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogická diagnostika je základem efektivní práce pedagoga a důležitým zdrojem informací nejen pro další pedagogy a odborníky, ale i pro rodiče samotné. Důležitým zdrojem pedagogické diagnostiky je přirozené pozorování, analýza chyb a hodnocení dítěte. • Fáze, varovné signály v diagnostice učitele • Metody pedagogické diagnostiky a možnosti jejich využití v různých pedagogických situacích, praktické užití v modelových situacích • Zpracování dat, stanovení pedagogické diagnózy, pedagogická prognóza, začlenění výsledků pedagogické diagnostiky do podpůrných opatření a plánu pedagogické podpory, případně do individuálního přístupu k žákovi, evaluace procesu • Práce s chybou, práce s hodnocením.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical Diagnostics in Teacher's Work

  • Popis výsledku anglicky

    "Pedagogical Diagnostics in Teacher's Work" • Pedagogical diagnostics is the base of effective teacher education and an important source of information not only for other teachers and professionals, but also for parents. An important source of educational diagnostics is natural observation, analysis of mistakes, and assessment of pupils work. • Phases, warning signs in teacher diagnosis • Methods of pedagogical diagnostics and possibilities of their use in various pedagogical situations, practical use in model situations Data processing, pedagogical diagnosis, pedagogical prognosis, integration of pedagogical diagnostics results into supportive

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce