Professional Competences of Teachers in Context of An Analysis of Anamnestic Data of Pupils with Special Educational Needs
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DXS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DXS - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Professional Competences of Teachers in Context of An Analysis of Anamnestic Data of Pupils with Special Educational Needs
Popis výsledku v původním jazyce
Profesní připravenost pedagoga souvisí s jeho diagnostickými schopnostmi, které jsou podloženy znalostmi metod a technik pedagogické diagnostiky a směřují k optimalizaci výchovně vzdělávacího procesu. Aplikace poznatků ze speciálně pedagogické diagnostiky a pedagogicko - psychologické diagnostiky pak umožňují rozlišit individuální předpoklady a možnosti výchovy a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Název v anglickém jazyce
Professional Competences of Teachers in Context of An Analysis of Anamnestic Data of Pupils with Special Educational Needs
Popis výsledku anglicky
The professional preparedness of the teacher is related to his / her diagnostic abilities, which are based on the knowledge of methods and techniques of pedagogical diagnostics and which are directed to the optimisation of the educational and pedagogicalprocess. The application of the knowledge of special educational diagnosis and pedagogical-psychological diagnosis then allows distinguishing individual preconditions and possibilities of education and raising the pupils with special educational needs.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Educational Alternatives
ISSN
1314-7277
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
BG - Bulharská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
793-801
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—