Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Professional Competences of Teachers in Context of An Analysis of Anamnestic Data of Pupils with Special Educational Needs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DXS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DXS - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Professional Competences of Teachers in Context of An Analysis of Anamnestic Data of Pupils with Special Educational Needs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Profesní připravenost pedagoga souvisí s jeho diagnostickými schopnostmi, které jsou podloženy znalostmi metod a technik pedagogické diagnostiky a směřují k optimalizaci výchovně vzdělávacího procesu. Aplikace poznatků ze speciálně pedagogické diagnostiky a pedagogicko - psychologické diagnostiky pak umožňují rozlišit individuální předpoklady a možnosti výchovy a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional Competences of Teachers in Context of An Analysis of Anamnestic Data of Pupils with Special Educational Needs

  • Popis výsledku anglicky

    The professional preparedness of the teacher is related to his / her diagnostic abilities, which are based on the knowledge of methods and techniques of pedagogical diagnostics and which are directed to the optimisation of the educational and pedagogicalprocess. The application of the knowledge of special educational diagnosis and pedagogical-psychological diagnosis then allows distinguishing individual preconditions and possibilities of education and raising the pupils with special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Educational Alternatives

  • ISSN

    1314-7277

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    793-801

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus