Educational Diagnostics of a preschool teacher
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1701D9Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1701D9Q - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Diagnostyka pedagogiczna nauczyciela przedszkola
Popis výsledku v původním jazyce
W moim artykule zajmuję się problematyką diagnostyki pedagogicznej dziecka w przedszkolu. Zwięźle opisuję używane najczęściej metody diagnostyczne i ich wykorzystanie w praktyce diagnostycznej. Opisuję także dziedziny pedagogiki diagnostycznej dziecka w wieku przedszkolnym i zajmuję się ich oceną z punktu widzenia nauczycielek przedszkolnych.
Název v anglickém jazyce
Educational Diagnostics of a preschool teacher
Popis výsledku anglicky
In my contribution I deal with the issue of pedagogical diagnosis of a child in kindergarten. I briefly describe the most commonly used diagnostic methods and their use in diagnostic practice. I also describe the pedagogical diagnosis of preschool age and deal with their evaluation from the perspective of kindergarten teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Diagnoza i terapia pedagogiczna w przestrzeni edukacyjnej
ISBN
978-83-64275-71-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
261
Strana od-do
87-93
Název nakladatele
Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner
Místo vydání
Kraków
Místo konání akce
Bielsko-Biała
Datum konání akce
27. 3. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—