Homogenita a heterogenita v žákovských postojích ke školním předmětům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007278" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00007278 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Homogenita a heterogenita v žákovských postojích ke školním předmětům
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika žákovské motivace. Postoje žáků k jednotlivým předmětům. Homogenita parametrů žákovské percepce a sebepercepce.
Název v anglickém jazyce
Homogenity and heterogeneity in pupils' approach to school subjects
Popis výsledku anglicky
Issue of pupils' motivation. Pupils' approach to individual subjects. Homogenity of the parameters of pupils' perception and self-perception.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F06%2F0438" target="_blank" >GA406/06/0438: Motivační struktura - její vnitřní vztahy, možnosti jejího ovlivňování v kontextu učení a vyučování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu
ISBN
80-7043-483-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
25-25
Název nakladatele
ZČU
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—