Paralelní vyučování - metoda, jak zlepšovat konstruktivistický přístu k vyučování: Případ geometrie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007325" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00007325 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Parallel teaching ? a method for the improvement of constructivist teaching: The case of a geometry
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents a method of parallel teaching at university level which helps to improve the constructivist appraoch to teaching.
Název v anglickém jazyce
Parallel teaching ? a method for the improvement of constructivist teaching: The case of a geometry
Popis výsledku anglicky
The paper presents a method of parallel teaching at university level which helps to improve the constructivist appraoch to teaching.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—