Prostředí Krokování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00008146" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00008146 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prostředí Krokování
Popis výsledku v původním jazyce
Etapizace postupného zavádění prostředí Krokování, zejména v 1. ročníku ZŠ a jeho další využití ve vyšších ročnících. Zkušenosti s prostředím jsou ilustrovány na komentovaných experimentech.
Název v anglickém jazyce
The environment Stepping
Popis výsledku anglicky
Phasing introduction of the environment Stepping, mainly in the 1st grade of primary school and its further application of higher grades. Experiences with Stepping are illustrated on experiments.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Cesty zdokonalování vyučování matematice
ISBN
978-80-7394-052-2
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
125-145
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—