Fakta a fenomény v průniku didaktické teorie, výzkumu a praxe vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00008269" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00008269 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fakta a fenomény v průniku didaktické teorie, výzkumu a praxe vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza obsahu, rozsahu a funkcí termínů ?fakt? a ?fenomén? v teoriích oborových didaktik s cílem vyjasnit používání těchto termínů v pedagogickém výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Facts and Phenomena on the Interface of Didactic Theory, Research and Educational Practices
Popis výsledku anglicky
Analysis of the content, scope and operational functions of the term ?fact? and ?phenomenon? in theories of subject didactics with the aim to clarify using of these terms in eduacational research.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
57
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
263-274
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—