Pojetí výuky reálií v cizojazyčném vyučování na základě obsahové analýzy učebních plánů a osnov od roku 1869 do současnosti na území současné České republiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00008276" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00008276 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojetí výuky reálií v cizojazyčném vyučování na základě obsahové analýzy učebních plánů a osnov od roku 1869 do současnosti na území současné České republiky
Popis výsledku v původním jazyce
Pojetí výuky reálií v cizojazyčném vyučování na základě obsahové analýzy učebních plánů a osnov od roku 1869 do současnosti na území současné České republiky.
Název v anglickém jazyce
Analyses of the teaching plans and programmes for the teaching of foreign languages within the Czech lands since 1869 up until the current day
Popis výsledku anglicky
Analyses of the teaching plans and programmes for the teaching of foreign languages within the Czech lands since 1869 up until the current day.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Communication. Interaction and the Process of Teaching Foreign Languages after Joining the European Union
ISBN
978-80-89113-31-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
230-235
Název nakladatele
RETAAS, s.r.o.
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—