ICT a Gender ve škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110089" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110089 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ICT a Gender ve škole
Popis výsledku v původním jazyce
Řada výzkumů a studií se zabývá problematikou gender ve škole. Příspěvek poukáže na problematiku genderových aspektů v souvislostí se vzdělávací oblastí Informační a komunikační technologie, tzn. s výukou žáků vedoucí k dosažení základní úrovně informační gramotnosti. Upozorníme rovněž na jeden evropský projekt, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a citlivosti učitele k nim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní školy.
Název v anglickém jazyce
ICT and gender at school
Popis výsledku anglicky
The Comenius project G@ME would like to contribute to a sensitizing of future and working teachers and pedagogical experts in the teacher training for the perception of gender specific differences in media didactics, in order to take these into consideration when creating teaching and learning relations.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—