Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diskurs umění a vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110571" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110571 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diskurs umění a vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Závěry z dlouhodobého výzkumu, prováděného kontinuálně od konce 90. let v návaznosti na doktorskou práci a grantové výzkumné úkoly. Metaanalýza diskursivního pole oboru výtvarná výchova, která ukazuje obor ve vývoji a v kontextech kulturního vzdělávání.Naznačuje možnosti a perspektivy oboru jak v jeho teorii, tak i ve školní praxi a definuje základní parametry pro pregraduální přípravu vyučujících. Metodologicky se opírá o soudobé myšlení věd o člověku, o teorie vizuálního umění, kultury a současné proudy pedagogického výzkumu ? v něm se inspiruje přístupy akčního, participačně založeného výzkumu, v němž jsou data zpracovávána kvalitativně. V tomto ohledu je publikace i výzkumnou kazuistikou pro studenty doktorských studijních programů.

  • Název v anglickém jazyce

    Discourse of Art and Education

  • Popis výsledku anglicky

    Metaanalysis of discursive field of Art Education shows the development of the discipline and its contextual embedding in cultural education. It shows possibilities and perspectives of Art Education in the context of its theory and school practice including possibilities of pre-gradual teacher training. Methodologicaly is based in contemporary cultural anthropology, visual teories, cultural studies and contemporary approaches in pedagogical research.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7319-076-7

  • Počet stran knihy

    335

  • Název nakladatele

    H+H Jinočany

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy