Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kam budoucnost vchází první. Současné umění a nová média v pedagogické praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73580300" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73580300 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://kvv.upol.cz/images/upload/files/Kam%20budoucnost%20vchazi%20prvni.zip" target="_blank" >http://kvv.upol.cz/images/upload/files/Kam%20budoucnost%20vchazi%20prvni.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kam budoucnost vchází první. Současné umění a nová média v pedagogické praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace jako celek se soustředí na významné aspekty zprostředkovávání současného umění, zejména na edukační potenciál multimediálního umění a umění nových (digitálních) médií v rámci výtvarného vzdělávání na vysokých a středních školách s uměleckým zaměřením a gymnáziích. Je tedy určena především výtvarným pedagogům a příznivcům nových médií, kterým přináší pohled na aktuální situaci uměleckého a umělecko-pedagogického vzdělávání u nás i v zahraničí a naznačuje možnosti jeho dalšího rozvoje.

  • Název v anglickém jazyce

    Where the Future Comes First. Contemporary Art and New Media in Pedagogical Practice

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph entitled Where the Future Comes First. Contemporary Art and New Media in Pedagogical Practice focuses on significant aspects of mediating contemporary art, particularly on the educational potential of multimedia art and the art of new (digital) media within the framework of art education at universities and secondary art schools. It is mainly intended for art pedagogues and new media supporters; it offers insight into the current situation of art and art-pedagogical education in the Czech Republic and abroad and suggests possibilities for its further development.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-906173-4-6

  • Počet stran knihy

    156

  • Název nakladatele

    Tomáš Javůrek

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy