ICT a gender ve škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110727" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110727 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ICT a gender ve škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek upozorňuje na problematiku genderových aspektů v souvislosti se vzdělávací oblastí ICT. Příspěvek představuje evropský projekt G@ME, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a formování citlivosti učitele knim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní edukace vzhledem k rozvíjejícímu se inovativnímu výukovému prostředí, které je založeno na využívání ICT.
Název v anglickém jazyce
ICT and Gender at school
Popis výsledku anglicky
Faculty of Education Charles University in Prague and Faculty of Education Ostrava University co-operate on the SOCRATES program Socrates Project Gender awareness in media education. The purpose of this project is: in Teacher Education new media (ICT) are used with competence and combined with gender aspects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy ve vzdělávání. Informační technologie a technické vzdělávání. Monografie z mezinárodní konference
ISBN
978-80-7220-311-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Olomouc : VOTOBIA Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
4. 6. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—