Genderové aspekty mediálního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00110090" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00110090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Genderaspekte in der Medienbildung
Popis výsledku v původním jazyce
Pädagogische Fakultät der Lehrstuhl für Informationstechnologie und Technische Erziehung kooperiert im Rahmen Socrates Programms am Projekt Genderaspekte in der Medienbildung. Das Projekt soll einen Beitrag dazu zu leisten, dass Bildungsstandards für Lehrkräfte die Unterschiede im Lernverhalten von Jungen und Mädchen berücksichtigen. Zukünftige und praktizierende Lehrerinnen und Lehrer werden sensibilisiert für die Wahrnehmung geschlechtsspezifischer Unterschiede im mediendidaktischen Bereich und berücksichtigen diese in der Unterrichtsgestaltung.
Název v anglickém jazyce
Gender awareness in media education
Popis výsledku anglicky
Faculty of Education Charles University in Prague co-operates on the SOCRATES programme Socrates Project Gender awareness in media education. The purpose of this project is: in Teacher Education new media (ICT) are used with competence and combined withgender aspects. Project would like to contribute to a sensitising of future and working teachers and pedagogical experts in the teacher training for the perception of gender specific differences in media didactics, in order to take these into consideration when creating teaching and learning relations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VEDA - VZDELÁVANIE - PRAX. 2. diel. 2. sekcia: Implementácia nových technológií a foriem do vzdelávania; 7. sekcia: prírodovedné a technické vzdelávanie ako súčasť znalostnej spoločnosti. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie
ISBN
978-80-8094-203-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
UKF Nitra
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
11. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—