Humanistické principy v pedagogice a ve vzdělávání učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110900" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110900 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Zasady humanistyczne w pedagogice oraz w ksztalceniu nauczycieli
Popis výsledku v původním jazyce
Koncepcija humanistyczna jako teoretyczny produkt wyjścia do filozoficznego,pyschologicznego i pedagogicznego umiejscowinia kompleksowego podejścia w ksztalceniu pedagogów.Podejście niedyrektywne i wartościsa istotnymi zalozeniami w jakościowej przemianie ucznia studenta.
Název v anglickém jazyce
Humanistic principles in pedagogy and in teacher training
Popis výsledku anglicky
The humanistic conception is to serve as the theoretical basic for the philosophical,psychological and pedagogic anchoring of a complex approach in teacher training. The non-directive approach and values are important preconditions for qualitive change in the students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jezyk wspólczesnej pedagogiki/ Společný jazyk pedagogiky
ISBN
978-83-923928-3-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Akademia Podlaska a Humanisticky institut
Místo vydání
Polsko, Siedlce
Místo konání akce
Polsko, Siedlce
Datum konání akce
3. 6. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—